محمدرضا قنبرطلب (مدیر عامل)

مهندس احمد صادقی (معاونت فرهنگی و امور خیرین)
- انعکاس فعالیتها و برنامه های خیریه به مردم و رسانه ها از طریق تهیه مطالب خبری (تهیه و تنظیم اخبار، گزارش، اطلاعیه، آگهی و قراردادن در سایت خیریه و انعکاس آن در رسانه ها)
- انجام مصاحبه های اختصاصی با مسئولان و تنظیم مصاحبه ها با هدف ارتباط مطلوب خیریه با رسانه ها و معرفی اقدامات خیریه و پاسخگویی به پرسشها و ابهامات
- تهیه بیانیه، اطلاعیه، اعلامیه در مناسبتهای مختلف و قراردادن در سایت و یا ارسال در رسانه ها
- تهیه مستمر گزارش عملکرد خیریه حسب مورد ( ماهانه ، فصلی ، شش ماهه و سالانه )
- معرفی توانمندی و فعالیت بخشهای مختلف خیریه با استفاده از دانش نوین و شیوه ها و ابزارهای مناسب تبلیغاتی و نمایشگاهی
- جذب و سازماندهی و برقراری ارتباط موثر با خیرین مؤسسه به منظور آگاه سازی آنان از فعالیت های مؤسسه و جذب منابع آنان
- برقراری ارتباط با مؤسسه های خیریه همسو و تدوین فرآیند همکاری و هم افزایی با آنها
- ارتباط با نخبگان جامعه نظیر نمایندگان مجلس و نویسندگان، پژوهشگران، اصحاب رسانه در حوزه مرتبط با فعالیت های مؤسسه
- تکریم مناسبتهای دینی و ملی از طریق مشارکت در برگزاری مراسم و مناسبتهای مربوطه جهت ایجاد حسن رابطه و جلب مشارکت بین کارکنان و مسئولان
- مشارکت موثر در برنامه ریزی و اجرای امور تبلیغاتی، اطلاع رسانی، انتشاراتی و فرهنگی
- برپایی غرفه و حضور در همایش ها و نمایشگاه ها در راستای اهداف و فعالیت های مؤسسه
- برگزای همایش سالیانه خیرین
- تهیه گزارش تحلیلی (ماهانه- فصلی- سالانه) از جایگاه مؤسسه خیریه در نظام سلامت کشور و خیریه های سلامت و سایر مراکز مرتبط
- تبلیغات و مستند سازی فعالیت های مؤسسه
- مستندسازی و آرشیو فعالیتها و توانمندیهای خیریه به صورت صوتی، تصویری، مکتوب و الکترونیکی
- تهیه فیلم و عکس، تیزر و کلیه نیازمندیهای چند رسانهای خیریه
- ایجاد آرشیو و ارائه خدمات صوتی و تصویری به مراکز درخواست کننده
- برنامه ریزی برای کمپینهای تبلیغاتی
- بروز رسانی پایگاه اطلاع رسانی خیریه با همکاری سایر معاونت های مؤسسه
- حضور در فضای مجازی به منظور معرفی ابعاد مختلف کاری خیریه و ارائه گزارش عملکرد
مهندس دارا نثاری (معاون اداری و مالـی)
شرح وظایف معاونت اداری و مالی
- تامین منابع مورد نیاز موسسه بر اساس مصوبات سالانه از خیرین حقیقی و حقوقی
- مدیریت نیروی انسانی مورد نیاز موسسه
- تامین سبد ارزاق مددجویان بر اساس مصوبات سالانه و تحویل آن به مددجویان در ۲ نوبت ماه مبارک رمضان و عید نوروز
- پیگیری و دریافت وام برای مددجویان موسسه
- اخذ گزارش حسابرسی و جوابگویی به استعلامات دارایی و حسابرس ها
- بازدیدو نظارت بر عملکرد مالی شعبات استانی
- تهیه و تنظیم و ابلاغ آیین نامه ها و دستورالعمل های مالی به شعبات استانی و نظارت و کنترل بر حسن اجرای آنها
- تهیه گزارشات منابع و مصارف به صورت ماهانه و پیگیری مصوبات آنها حسب مصوبات
مهندس نعمت اله توان (مدیر طرح و برنامـه )
شرح وظایف مدیریت طرح و برنامه
- تهیه برنامه و بودجه سالانه موسسه
- تهیه گزارش های عملکرد موسسه
- تهیه و تنظیم برنامه سالانه هیات امنا و تهیه گزارش عملکرد مصور و پیگیری مصوبات
- راه اندازی مرکز آمار موسسه
- تهیه گزارش موردی از وضعیت و عملکرد موسسه برای هیات مدیره
- تهیه و تدوین ساختار سازمان و شرح وظایف مدیران موسسه
- نظارت بر عملکرد بودجه به صورت ماهانه در قالب کمیته منابع و مصارف و ارائه گزارش
- تهیه و تدوین ساختار سازمان و شرح وظایف مدیران موسسه
دکتر علی اصغر یعقوبی(معاون مددکـاری)
شرح وظایف معاونت مددکاری
- مشاوره و مصاحبه با خانواده بیمار جهت گردآوری اطلاعات فردی، خانوادگی، اجتماعی و نیز روند درمان به منظور حمایت بهتر از خانواده
- آگاهی دادن به خانواده درباره بیماری جهت مراقبت مطلوب تر از بیمار سرطانی و حمایت و تسلی آنان در تمام مراحل بیماری و درمان
- آگاهی بخشی به خانواده در جهت سازگاری و انطباق با تغییرات ناشی از بیماری (پس از تشخیص و طول درمان بیمار) و کمک به آنان به منظور کسب مهارت های مدیریت و کنترل بحران
- برگزاری برنامه های رفاهی جهت افزایش امید به زندگی (برگزاری جشن های شاد) با کمک معاونت فرهنگی و امور خیرین
- کمک به برقراری ارتباط موثر بین تیم پزشکی و خانواده بیمار با همکاری و همراهی روانشناسان متخصص در حوزه سرطان
- برنامه ریزی و پیگیری امور درمان مددجویان مؤسسه
- راهنمایی مددجویان موسسه بمنظور آگاهی ازمنابع بیمه و خدمات بیمه های درمانی و چگونگی تامین دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیاز
- پیگیری درمان مددجویان در مراکز درمانی ارائه دهنده خدمات پزشکی طرف قرارداد با مؤسسه
- جذب و توزیع مناسب نیروهای انسانی واحدهای تابعه مددکاری
- برگزاری دوره های آموزشی حین خدمت جهت بالا بردن کیفیت امور مددکاری با همکاری معاونت های امور خیرین و اداری مالی
- جمع آوری آمار و اطلاعات درخصوص فعالیت های واحد مددکاری و ارائه گزارش حسب مورد ( فصلی ، ماهانه ، شش ماهه و سالانه )
- اجرای دستورالعل ها و مقررات ابلاغی بهداشتی درمانی از وزارت بهداشت در ارتباط با درمان مددجویان با مؤسسه
- شرکت در دوره های آموزشی و همایش های مرتبط با رشته مددکاری اجتماعی
- پیگیری جهت توسعه بخش های قطبی حمایت از بیماران سرطانی
- جمع آوری و بررسی کلیه پرونده های مربوطه به بیماران جهت دریافت تخفیف های اعمال شده
- کمک به خانواده های اتباع خارجی با توجه به سیاست های ابلاغی موسسه
- مستند سازی کلیه فعالیت های انجام گرفته و ثبت و بایگانی الکترونیک آنها
عبدالکریم رویی زاده(معاون امور استان هـا)
- انجام هماهنگی فی ما بین شعبه مرکزی و شعبات استانی
- پیگیری ابلاغیه های مرکز که به شعبات استانی ارسال می گردد.
- پیگیری موارد و کمک های مربوط به شعبات استانی اعم ( هدیه رهبری ، سبد ارزاق، مساعدتهای دیگر مرکز و توافقات فی ما بین و پیگیری امورات مربوط به بیماران ارجاعی از شعبات مرکز)
- بررسی و ارائه گزارش آخرین وضعیت اجراء تفاهم نامه با استانها ، انجام هماهنگی با طرح و برنامه و معاونت های مربوطه در این خصوص
- پیگیری ابلاغیه های مربوط به ادارات ، سازمان ها ، نهاد ها اعم از سازمان غذا و دارو سازمان تأمین اجتماعی و بهداری نزسا ،سازمان نظام پزشکی و دیگر سازمان ها
- گزارش گیری نوبه ای و موردی درخصوص عملکرد استانها
- سرکشی برنامه ای از شعبات استانی سراسر کشور
- شرکت در جلسات شورا ، هیات مدیره و هیات امناء و پیگیری مصوبات مربوط به استان ها
- کمک به برگزاری مجمع خیرین و شورا، هیات مدیره ، هیات امناء همایش هم اندیشی استانی
- ارزیابی عملکرد فعالیت شعبات استانی و اعلام نتایج به مدیریت عامل شعبه مرکزی
- پیگیری اجرای رعایت الگوها و استانداردهای خدمات رسانی در شعبات استانی بر اساس شیوه های مورد توافق در شعبه مرکزی
- پیش بینی و اجرای برنامه های آموزشی ( در قالب کارگاه ، سمینار و … ) به صورت ( کشوری ، منطقه ای و استانی )
دکتر سبحان آهنی(مدیریت امور بین الملل )
شرح وظایف مدیریت امور بین الملل
- برگزاری جلسات کمیته امور بین الملل
- بهره برداری از موثرترین ابزار ارتباط با خیرین خارج از کشور
- پیاده سازی نظام استاندارد و تهیه دستورالعمل ها و آیین نامه ها
- ارزیابی نهایی ممیزی موسسه و صدور گواهی نامه مطابق ضوابط و مقررات آیین نامه
- تکمیل فرایند افتتاح حساب در خارج از کشور
- تکمیل و بروز رسانی پایگاه اطلاع رسانی بین المللی موسسه
رضا سرو (مدیر دفتر مدیرعامل)
شرح وظایف مدیریت دفتر مدیر عامل
- اداره امور دفتر مدیرعامل مؤسسه
- اداره امور روابط عمومی مؤسسه
- اداره امور دبیرخانه مرکزی مؤسسه
- دبیری جلسات و پیگیری مصوبات تا حصول نتیجه
- برقراری ارتباط صحیح و تعامل موثر و سازنده با معاونین و مدیران مؤسسه و شعبات استانی سراسر کشور
- ایجاد سامانه ارتباطی ( خیرین و مددجویان و کارکنان ) با مدیرعامل مؤسسه
- مستند سازی کلیه فعالیت ها و اقدامات مدیرعامل مؤسسه